4 Şubat 2013 Pazartesi

SAMSUNG GALAXY ACE ARMV6 YI ARMV7 GİBİ KULLANMAK BAKMADAN GEÇMEYİN BAZEN HAYAT KURTARIYOR

Merhaba Arkadaşlar Çok Süper Bir Bilgi ile karşınızdayım. Başlıktan da Anlaşılacağı Gibi Armv6 Telefonunuzu Armv7 ye Yükseltebileceksiniz nasıl mı ?

--İlk Olarak Telefonunuza Root Explorer Yükleyin, 
--Bu Programı Kullanabilmeniz İçin Root Yetkiniz Olması Gerek ,
--Root Explorer Açın System Klasörüne gidin Yukarıdaki Seçeneğin R/W olması lazım,
--System Klasörüne Girdikten Sonra Orda Build.prop adlı bir dosya olacak dosyanın üzerinde elinizi tutun ve open with deyin,sonra çıkan seçeneklerden open text editor deyin ve sonra açılacaktır , ro.product.cpu=armeabi yazacak onu şu şekilde silip değiştiriyoruz 'ro.product.cpu.abi=armeabi-v7a' ve alt satırına ro.product.cpu=armeabi2 yazarak ekliyoruz,
--Ve Son Adım Kaydedip Çıkalım Daha Sonra Telefonu Yeniden Başlatalım , Google Play'e Girdiğinizde Çoğu Oyun Artık Telefonunuz İçin Uygun Gözükecektir ! 

Samsung Galaxy Y Modelinde Denenmiştir

6 yorum:

  1. Ya amk yaptım klavye gitti geri düzeltemiyorum klavyem gelmiyor telefon Galaxy Ace 5830i nasıl yapıcam ben bunu, kodları geri silmek istiyorum ama klavye yok telefona hard-reset attım ama yine düzelmedi

    YanıtlaSil
  2. Kardeşim düzeltmek kolay ancak telefonunda yüklü rom var mı yok mu onu bilmem gerek. Orjinalinde young için fakat 2-3 sürüm acede çalışmıyor. O da sana denk gelmiş şansına küs. Ama soruma cevap ver hemen düzeltmen için gerekli dökümanları sana göndereyim.

    YanıtlaSil
  3. ya ben denemek istiyorum ama korkuyorum sorun çıkarırsa diye ne yapsam lutfen cevap verin

    YanıtlaSil
  4. açıkcası ben s5830i de çalıştırdım ama young en iyi sonucu veriyor karar size kalmış.

    YanıtlaSil
  5. Galaxy Y'nin hangi modelinde denediniz acaba ? Y Pro B5510 kullanıcısıyım.

    YanıtlaSil
  6. aynen pro b5510 da çalıştırıldı.

    YanıtlaSil