4 Şubat 2013 Pazartesi

IPHONE IOS 6 Tethered Jailbreak Nasıl Yapılır?


Birinci Adım: Öncelikle son sürüm (0.9.15b2) Redsn0w jailbreak aracını indirme sayfası bağlantımız dan indirelim.
İkinci Adım: Redsn0w jailbreak uygulamasını çalıştıralım, eğer Windows kullanıcısıysanız uygulamayı sağ tıklayarak yönetici modunda çalıştırmalısınız (Vista, Windows 7)
Redsn0w iOS 6 Jailbreak
Üçüncü Adım: Jailbreak butonuna tıklayalım ve bir sonraki aşamaya geçelim.
Redsn0w iOS 6 Jailbreak
Dördüncü Adım: Bu aşamada jailbreak aracı ile ilgili bilgiler yer alıyor. Aynı zamanda bir sonraki aşamada cihazımızın DFU moduna alınma işleminin yapılacağı belirtiliyor. Cihazımız USB kablosu ile bilgisayara bağlı olduğu halde ve kapalı konumda olmasına dikkat edelim. Ardından her şey hazırsa “Next” butonuna basarak devam edelim.
Redsn0w iOS 6 Jailbreak
Beşinci Adım: Bu aşamada cihazımızı DFU moda alma işlemini yönergeleri izleyerek yapalım. Güç düğmesine 3 sanye kadar basılı tutulalım ve bu süre sonunda düğmeyi bırakmadan aynı zamanda ana ekran (home) butonuna basalım. Böylece 10 saniye tuttuktan sonra süre sonunda güç düğmesinden parmağımızı çekip ana ekran butonuna basmaya devam edelim. 15 saniye içinde cihazımız DFU moduna geçecek ve bir sonraki aşamada Cydia seçeneği işaretleyerek “Next” butonu ile jailbreak işlemine otomatik geçiş yapabilirsiniz.
Altıncı Adım: Jailbreak işlemi tamamlandığında cihazınız tethered olarak jailbreak yapıldığından tekrar dfu moduna alınmalı ve Just Boot işlemi ile de sorunsuz çalışabilir hale getirmelisiniz. Bu işlemin nasıl yapıldığını bilmiyorsanız daha önce hazırlamış olduğumuz aşağıdaki videolu anlatıma bakabilirsiniz.
Böylelikle artık iOS 6 yüklü cihazınızı jailbreakli olarak kullanabilirsiniz. Ancak unutmayın, cihazı her kapatıp açtığınızda 6. adımdan itibaren önerildiği şekilde Just Boot işlemini yapmalısınız.
Özellikle jailbreak konusuna yabancı olan ve yukarıdaki anlatım ile işin içinden çıkamayan kullanıcılar için aşağıda daha önceki Redsn0w jailbreak için hazırlamış olduğumuz videoyu da izlemeleri önerilir.

#Güncelleme:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder